رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

گل ما

رها خانم سه ماهه شد

1391/6/20 14:25
نویسنده : مامان رها
730 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رها خانمم

عزیز دل مامان تقریبا دوازده ساعت میشه که تو نازگلم سه ماهه شدی.  خیلی هم ناز و مهربان و خوردنی تشریف داری مامان جان. البته اگه سرحال باشی و گریه زاری در نیاری. که خدا را شکر این دو روز حالت بهتر بوده و خوب خوابیدی و خوب خندیدی و خوب خوردی.

چهارشنبه جغجغه ات را که دادم دستت خیلی قشنگ گرفتی. یعنی خودت انگشتای نازت را بدون کمک مامانی، دور جغجغه ت محکم کردی . فدای تو بشه مامان

 

وای مامان. گریه م میگیره حالا. عکسای این یک ماه اخیر را از روی موبایل اومدم منتقل کنم روی کامپیوتر،  هنگ کرد. من هم عکسا رو کات کرده بود از روی رم گوشی، و... میتونی حدس بزنی چی شد. عکس و فیلم های این یک ماه ت از بین رفت. ناراحت البته یه چندتایی رو دوربین داریم اما خب من بیشتر با موبایل فیلم و عکس از تو دسته گلم میگیرم مامان.

همین دیگه خانم گلم. عکس جدید هم فعلا روی هارد نداریم (منظورم عکس از این چندوقت اخیره)

 

من و بابایی عاشقتیم

قربون آواز خوندنات بشه مامان

 

بعدا نوشت: وای مامان رم گوشی م را ریکاوری کردم و عکسات برگشت. هوراا!!

در ضمن دوشنبه ١٣شهریور(٩٦روزگی تو) من و بابا تو آشپزخونه بودیم برای صبحانه، همون دم صبح، تو که تازه بیدار شده بودی صداتو بلند کردی و گفتی با با

امروز هم گفتی دَ ..  روز عید فطر هم گفتی  کو ... نه و ما و اِ و خا و  اینا را هم که نمیدونم از کی میگی.ماچ

 

عکس از سه ماهگی ت :

رها خانم سه ماهه شد. 10 شهريور 91

 

يه عكس ديگه از سه ماهگي رها خانم
فداي دختر گلم بشم

 

وقتي رها حاج خانم مي‌شود: يكشنبه 5شهريور91

حاج خانم كوچولو

 

رها خانم نشسته داره ماماني را نگاه ميكنه 4 شهريور..

رها خانم داره توي چشماي ماماني نگاه ميكنه

 

دوست دارم دختر نازنينم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سودابه
28 شهریور 91 2:45
سلام دختر مجازی من تولد فاطمه معصومه و روز دختر بر تمام دخترانم مبارک باد از طرف من و محمد متین به ما سر بزنید خوشحال می شیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل ما می باشد