رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

گل ما

بدون عنوان

1393/5/6 15:58
نویسنده : مامان رها
418 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به رهای گلم.

دخترم هزارماشاالله خانوم شدی. امروز سی مین روز ماه رمضانه و فردا عید فطره. شما دخترگلم 10 مرداد دوسال و دوماهت تموم میشه. عین ضبط صوت میمونی. علاقه زیادی به شنیدن شعر و حفظ کردنش داری. خیلی هم حاضرجوابی و حضورذهن خوبی داری.حدود یک ماه هم هست که میری مهدکودک و عاشق خاله نسرین و مهدکودکت هستی. کلی شیرین زبونی میکنی. اگه بخوام یکی یکی کارای بامزه ت را بگم مثنوی هفتاد من کاغذ میشه. علاقه زیادی به بازی با لگوها، حیوانات، و نقاشی داری. همین طور مامان بازی با عروسکت بلقیس و بقیه عروسکای جورواجورت. خیلی هم لجباز شدی و برای رسیدن به مقصودت خودت را به زمین و زمان میزنی. 12 تیر عرشیا پسر دایی محمد به دنیا اومد و تو دیگه الان کوچکترین نوه خانواده نیستی. مدام گوشی دستت میگیری، حتی گوشی تخیلی، با عرشیا، دایی، خاله ها، خاله نسرین، عزیز، آقاجون حرف میزنی.

خیلی به وسایلت دلبستگی داری. هروقت صدات میکنم رها میگی جونم. چند روز پیش داشتی نقاشی میکشیدی گفتم چی داری میکشی گفتی زرافه. من بد شنیدم گفتم ظرف؟ گفتی زرافه! زرافه! الانم دارم گردنشو میکشم.آقاجون کهخونه میاد خوشحالی میکنی میدوی تو خونه و میگی آقاجون ما اومد. تازگی ها خیل به موبایل مامان علاقه مند شدی و سر همین باهم درگیری داریم جوجه ی من. مگه تو نمیدونی موبایل مضره؟ برای تولد دوسالگی ت یه جشن تولد خوب گرفتم با تم هلو کیتی. تزئیناتش را خودم اماده کردم. تو هم کلی ذوق تولدتو داشتی. روزا که از کار میومدم میگفتی مامان بیا برام هلو کیتی درست کن.

شبا قبل خواب میگی قصه خاله پیرزن را بگو و وقتی شروع میکنم به خوندن قصه خاله پیرزن و کدوقلقله زن میوناش مکث میکنم و تو یه جاهایی ش را میگی. کلا خیلی باهوش و بلایی. هزار ماشالله.

عصرا که از سرکار میام اینقدر باهم بازی میکنیم و برات شعر و کتاب میخونم که حسابی خسته میشیم. دیشب برات لازانیا درست کرده بودم کلی دوست داشتی. وقتایی که برات آشپزی میکنم  و تو با ذوق و شوق غذاتو میخوری کلی کیف میکنم.

هفته ی پیش داشتیم باهم نقاشی میکردیم گفتی مامان خونه بکش. بعد گفتی آقاجون را بکش.بعد گفتی مامان جون عزیز را بکش. بعد گفتی منو بکش. بعد گفتی خودتو بکش. بعدم گفتی من خونه مون را دوس دارم. کلا لذت میبرم از این حجم شادی که در تو وجود داره.

چندوقت پیش بازی های جام جهانی 2014 برزیل بود که تیم ملی ایران هم در اون شرکت داشت. همین طور بازی های جهانی والیبال. شمابه اتافق مامانبازی هار ا می‌دیدی و خیلی سفت و سخت هم ایران را تشویق میکردی. هنوز هم تا تلویزیون صحنه مسابه ورزشی میذاری به حالت هورا دستات را یماری بالا و ایران ایران میکنی. یوزپلنگان را که صداو سیما برای تیم ملی فوتبال گذاشت خیلی دوست داشتی. الانم توی حیوانات اسباب بازی ت یه پلنگ داری میگی این یوزپلنگان منه! :*

یه گله ای هم که ازت دارم اینه که نمیذاری صداتو درست ضبط کنم یا فیلم ازت بگیرم. به خصوص الان که شیرین زبون شدی و این قدر دلبری میکنی ازم. تا میبینی موبایل یا دوربین دستمه سکوت پیشه میکنی.پس من چطوری این لحظه ها را قاب  بگیرم برای فرداهایی که بزرگ شدی عشق کوچولوی من؟

دخترگلم رهای نازنین من بی نهایت دوستت دارم. آرزوی سلامتی و شادی و خوشبختی تو را دارم عزیزم. من و تو باید قوی باشیم. امیدوارم هیچ وقت هیچی نتونه بین ما فاصله بندازه. عاشقتم دختر مهربون و باهو ش و لجباز من.

 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل ما می باشد