رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

گل ما

به دنيا آمدن رها

1391/4/19 12:37
نویسنده : مامان رها
333 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گل 26 روزه ام

تو در آغوش من آرميده اي و من لبريزم از دوست داشتن تو. اين احساس  كه تو از وجود مني و در وجد من باليده اي شگفت انگيز است. خدا را شكر كه تو نازنينم به زندگي ما آمدي... من و بابايي عاشق تو دلبندمان هستيم.  امروز ميخواهم تعدادي از عكس هايت را بگذارم. انشالله سر فرصت عكس هاي سيموني يت را هم ميگذارم..

 

ساعات اول تولد رها خانم
ببين چقدر ناز خوابيده اي

دخترگلم ساعاتي پس از تولد
اينجا داري الله اكبر ميگويي

دخترم رها فرداي تولد خانه ي عزيز جون

اينجا شيرت را خورده اي و دست روي دست به خواب رفته‌اي

رها خانم يك روزه
ببين چطور نگاه ميكند دخترك يك روزه ام. ماشالله

 

رهاي خواب

رهاي گل ما در حال خواب ناز يك روزگي

12 خرداد رها خانم
اين هم از موهاي دخترك مان. اين عكس دو روزگي رها خانم است

رهاخانم دو روزه

رها خانم دو روزه در حال بيداري كردن

***

دلبندم دوستت دارم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان عرشیا
5 تیر 91 13:25
الهی الهی چه نی نی نانازییییییی. عزیزم خوش اومدی به این دنیا. نانای مهربون امیدوارم در کنار همسر و دختر نازت همیشه سالم و سر حال باشید
آی تک(مامان نیایش)
8 تیر 91 9:58
رها جون از دیدن عکسات سیر نمیشم چقد تو عسلیییییییییییییییی جیگر طلا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل ما می باشد