رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

گل ما

40 روزگي رها

1391/4/19 12:36
نویسنده : مامان رها
320 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم

امروز ٤٠ روز میشود که تو در کنار مایی. و من مادری لبریز از عشق و سرشار از نگرانی برای تو دلبندم.

دلم میخواهد تو خوب باشی، همه چيز خوب باشد و خداوند تو نازنینم را به خوبی خودش به ما ببخشد..

از یک ماهگی یت بنا کرده ای به لبخند زدن و اشک ریختن. درست روز ١٠ تیرماه بود وقتی شروع به حرف زدن با تو کردم، درچشمان من خندیدی؛ آن هم وقتی که خواب خرگوشی نبودی.. و درست همان روز میان گریه ها و بی تابی هایت بود که اشک چشمان معصومت را خیس کرد... البته خندیدن ت هنوز برای من است نه کس دیگر.. جایی خواندم نوزاد با نگاه کردن به مادر، به خصوص هنگام شیر خوردن، محبت ش به مادر را ابراز می کند و من چه از نگاه های مستقیم تو و ابراز محبت اينچنيني يت لذت می برم جان دلم.

8روزگي رها

اينجا دخترم 8 روزه است..

 

11 روزگي رها خانم

رها خانم 11 روزه در حال بيدار شدن از خواب

 

رها و عروسكش

اينجا رها خانم 17 روزهدر كنار عروسكش خوابيده.. دختركم از عروسكش كوچكتر است..

 

18 روزگي رها

دختر 18 روزه ام اينجا آماده شده براي رفتن به خانه‌ي عزيز..


دختر گلم دوستت دارم و از خداوند برايت آرزوي تن سالم و دل خوش مي كنم.

پ ن: خیلی حرف ها را نمیتوانم اینجا بنویسم..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آی تکمامان نیایش)
21 تیر 91 9:05
دختر خیلی زیبا و دوست داشتنیه خدا بهتون ببخشه زیر سایه پدر مادر بالنده بشه نازگلتون
مژگان
21 تیر 91 9:58
رهای نازنينم، امروز كه اين كلمات را برات مي نويسم با خودم ميگم "كاش كودك بودم تا بزرگترين شيطنت زندگي ام نقاشي روي ديوار بود، اي كاش كودك بودم تا از ته دل مي خنديدم. كاش كودك بودم تا در اوج ناراحتي و درد با يك بوسه همه چيز رو فراموش مي كردم." ميدوني چرا دختر قشنگم؟ كودك كه بوديم چه دلهاي بزرگي داشتيم،اكنون كه بزرگيم چه دلتنگيم، كاش همان كودكي بوديم كه حرفهايش رو از نگاهش ميشد خواند،اما حالا اگر فرياد هم بزنيم كسي نمي فهمد ودلخوش كرده ايم كه سكوت كرده ايم. گاهي دلت از سن و سالت مي گيره و ميخواهي كودك باشي. بزرگ كه باشي بايد بغض هاي زيادي را بي صدا دفن كني ...عسلم اين ها رو گفتم تا بدوني كودكي قشنگ ترين زمان زندگي توست كه مي گذروني. شيرينم هر لحظه كه پا ميگيري يك جوانه تو دل مامان شكوفا ميشه كه بهش توان ميده دنياي سخت بزرگ بودن رو تحمل كنه. رهای معصوم من! براي مادر آنقدر عزيزي كه بهانه هاي دنيا تو را از يادش نخواهد برد چون تو رو تو قلبش داره نه تو دنياش. مادر هست و تو و يك عالمه حرف. دعا مي كنم روزي آنقدر بزرگ شوي كه بداني يك آه مادر كه از سر دلتنگي به لبش مي آيد، چقدر وزن داره. يادت باشه هيچوقت تنهاش نزاري چون اون روز اينقدر دلش از نبودنت پر ميشه كه اضافه اش از چشماش مي چكه. تو صبح مادر باش... اون تمام شب هاي تاريخ رو تاب مياره. تو نيمه گم شده مادري. عشق چيز عجيبي نيست نازنينم. همين است كه تو دلت بگيره و نفس مادر. شايد ديده باشي گاهي چشمان مامان بي اختيار خيس ميشه. عسلم، اون حساسه، به فصل اين دنياي بي تو حساسه. بي حوصلگي هاش رو ببخش، بدخلقي هاش رو فراموش كن، بي اعتنايي هاش رو جدي نگير.... يادت باشه كه دل مادر، اين واژه بي نقطه گاهي به وسعت يك دريا برات تنگ ميشه. دنيا رو ميده براي يك لبخندت، نمي ترسه چون شاد كه باشي دنيا دوباره مال مادر ميشه. زیبای من! هر وقت سنگيني دنيا رو روي دلت احساس كردي فقط سرت رو روي شانه هاي مادر بزار تا بداني آرامش يعني چي. بزار برات بگه "لالا لا لا بهشت من گل ارديبهشت من خدا با لطف اورده تو را در سرنوشت من" دختركم! من به يادت هستم چه به هنگام دعا ! چه به هنگام نشستن به لب پنجره ي خاطره ها !
مامان عرشیا
21 تیر 91 10:04
عزیزممممممممممممم نازیییییییییی رهای گل 40 روزگیت مبارک عزیز دلم.
❤مامان آزی❤
14 مرداد 91 11:01
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل ما می باشد