رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

گل ما

بدون عنوان

1390/12/17 14:19
نویسنده : مامان رها
203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترک نازم

جنب و جوش ت بیشتر از قبل شده. خیلی بیشتر. همین حالا داری تکان میخوری. من فقط می‌توانم لبخند بزنم و شکر خدا را بگویم که تو را به ما داده.

همیشه دلم میخواسته کودکی داشته باشم. دلم میخواسته مادر تو باشم. تو نازنینم دلبخواه من بوده‌ای.

 

هفته‌‌ی پیش با عزیزجان رفتیم و سرویس کالسکه و کلی لباس های قشنگ برایت خریدیم. دست عزیزجان و آقاجان درد نکند. انشاالله یک روزی هم من و بابایی برای مسافر کوچولوی تو خرید سیسمونی بکنیم گلکم.

 

وای که نمی‌دانی چقدر بوی عید می‌آید همه جا. امروز سبزه‌ی عدس گذاشتم. اولین سال تحویلی است که من و بابایی کنار همیم و البته تو را هم داریم.

 

دوستت دارم دختر گلم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل ما می باشد