رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

گل ما

اشک شوق

1390/11/22 0:34
نویسنده : مامان رها
200 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم سلام

همین را برایت بگویم که امروز از داشتن تو اشک شوق ریختم؛ به این فکر کردم که خدا  با دادن تو موهبت الهی به ما، چه لطفی در حقمان کرده است. امیدوارم که خدا از ما راضی باشد و تو نازنینم هم از ما راضی باشی. وای دخترکم نمی دانی چه شگفتی برانگیز است وقتی که درون من به جنب و جوش می افتی... شکر. شکر. شکر.

عزیز و آقاجان مکه اند. دلم برایشان تنگ است. خوب است که تو گلکم را دارم وگرنه دلتنگی امانم نمی داد.

عزیزم برای همه دعا کن. برای من و پدرت هم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
30 بهمن 90 1:19
سلام دوست عزیز. اگر برای کوچولوی نازتون دنبال شیک ترین لباس از بهترین برندها میگردین. اگر میخواین نینی توی یه جمع بدرخشه و تک باشه حتماً از ما دیدن فرمایید. http://babybrandsstore.blogfa.com امکان خرید حضوری همراه با همسر و نینی فراهم هست. قابل ارسال بوسیله پست به تمامی نقاط ایران. با خرید تا 15 اسفند از 10 درصد تخفیف زمستانی ما بهره مند شوید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل ما می باشد