رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

گل ما

بعد از مدت ها

1391/1/30 10:51
نویسنده : مامان رها
204 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم

عزيز دلم اين چندوقت خيلي اتفاقا افتاده. اول از همه اين كه ما وارد سال 91 شديم: سال نهنگ كه در طالع بيني چيني به‌ش سال اژدها ميگن. ميدوني ني ني گل م؟ تو هم مثه ماماني متولد سال نهنگي. ماه تولدهامون هم يكي يه دخترك خردادي من. حالا بايد ببينيم چه روزي از خرداد افتخار ميدي بياي و بابايي بايد براي كدوم يكي‌مون زودتر جشن تولد بگيره.

از چند روز قبل از عيد با ذوق و شوق هفت سين انداختم دختر گلم. جاي تو خالي. سبزه هم سبز كردم. هي هم ميگفتم خوش به حال سال ديگه كه دختر گلمون هم هست و شيطوني  مي‌كنه سر هفت سين. روزاي عيد هم به ديد و بازديد گذشت. البته ماماني امسال خيلي نتونست جايي بره. ميدوني كه چرا گلكم؟ سيزده به در هم رفتيم باغ خاله اينا، و كلي خوش گذشت.
تا 14 فروردين .. كه مادربزرگ م بعد از يه مدت بيماري به رحمت خدا رفت. ما بهش ميگفتيم ننه جون. من خيلي دوسش داشتم. يه بار كه با خاله فرشته رفتيم اونجا، وقتي كه عزيز جون مكه بود، دست منو گرفت و گفت دعا كن يا اينوري شم يا اونوري و از خواهر برادرا و همه بخواه حلالم كنند. خدا بيامرزدش. انشاالله كه روحش قرين آرامش و شادي باشه. دلم ميخواست تو ني ني گلم كه به دنيا ميومدي مادربرگ هنوز زنده بود. تو را مي بردم به ديدنش. تو دختر ِ دخترِ ِ دختر ننه جون ميشي. خدا بيامرز خيلي جاش خالي يه.

سه شنبه ي گذشته هم با بابايي رفتيم دكتر براي معاينه كه خانم دكتر جعفري پور سوني كيدشون را جا گذاشته بودن و نشد صداي قلب مهربونت را بشنويم . در عوض سونوگرافي شدم و من تو خانم گلم را ديدم. خانم دكتر از رشدت راضي بود. فقط ميگفت سرت بالاست. درحالي كه سونوگرافي دو ماه پيش سرت پايين بود. خانم دكتر گفت چرخشت خوبه و انشاالله اگه منم يه كم پياده روي كنم دوباره سرت ميگرده پايين تا ماماني بتوني شما را طبيعي به دنيا بياره.
راستي 10م فروردين هم با بابايي رفتيم بهداري و به ماما گفتم اجازه داد بابا اومد دم در و صداي قلب شما را گوش داد. خيلي خوب بود...

ديگه جون دلم برات بگه كه اگه خدا بخواد ماه ديگه اسباب كشي داريم و مي ميريم خونه ي خودمون. هورااا! فداي تو دخترم بشه كه نيومده اينقدر قدم و كرم داري. ديروز هم با عزيزجون و آقا جون و بابايي رفتيم كمد و تخت تو دختر گلمون را پسند كرديم. حالا ديگه سيسموني ت كامل شده. دست عزيز جون و آقا جون درد نكنه.

واي دخترم كي ميشه بياي تو بغلم؟
دوست دارم رهاي مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آی تک (مامان نیاش)
9 اردیبهشت 91 10:36
ایشالا دخترت صحیح و سلامت بیاد و زیر سایه پدر و مادر بزرگ شه خداحفظش کنه دسته گل نازنینت رو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل ما می باشد