رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

گل ما

26 فروردین 92

1392/1/26 23:36
نویسنده : مامان رها
493 بازدید
اشتراک گذاری

رها

رها جانم

دوستت دارم

دوستت دارم. بی حد. دلم میخواهد شاد باشی. دلم میخواسته برگ شدن تو را از نزدیک ببینم. اما..

نمیخواستم اینطور شود. هر کاری کردم که اینطور نشود. اما نشد. نشد. حالا 8ساعت است تو را ندیده ام. دلخوشی یم این است که تو خوش باشی. به خدا میسپارمت. فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین

 

خدایا خودت کمک کن که ان بحران را به خوبی پشت سر بگذاریم. خدایا دختر دلبندم را به تو میسپارم. تو از دل من آگاهی. بد و خوب آدم های زندگی یم را به تو واگذار میکنم. هرکه آتش به زندگی من ریخت و نگذاشت آب خوش از گلویم پایین رود. کودکم را مراقبش باش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ایلیا
1 اردیبهشت 92 1:27
الهی که رهای عزیزم همیشه زیر سایه پدرومادرش باشه و شاد و خوشبخت زندگی کنه.
لیلا مامی لیلیا
9 اردیبهشت 92 19:54
رها من همیشه به یادتم خدا بهترین رو جلو پات بذاره ببوس رهای عسل رو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل ما می باشد