رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

گل ما

رها خانم 6 ماه و 25 روزه(209 روزگی)

1391/10/4 2:55
نویسنده : مامان رها
1,471 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

چند شب است که در طول خواب شبانه ات بی تابی میکنی. نق میزنی و انگاری کلافه باشی. میگویند از دندان هایت است عزیزم. لثه هایت سفید شده و من منتظرم همین روزها مرواریدهای کوچکت جیک بزند. همین حالا تو خوابی و هی بیدار میشوی و گریه میکنی و من انگشت کوچکم را به دیفن هیدرامین آغشته میکنم و به لثه هایت میکشم و کمی دردت آرام میشود و دوباره میخوابی و ..

 

این روزها انگاری که بخواهی زبان وا کنی گاهی جیغ میزنی. انگاری که  کلمه بسازی یا حتی جمله سازی کنی. قربان آن زبان کوچکت که یاد گرفته‌ای مانند ماهی در دهان بچرخانی و صداهای تازه از خودت در بیاوری.

تولد محسن پسر عمه ات(20 آذر) که بود وقتی نشسته بودی هی سعی میکردی دست هایت را به هم برسانی تا این که 30 م آذر ماه91 بالاخره وقتی برایت اهنگ شاد "ناری ناری" را گذاشتم و بنا کردم به دست زدن و نی نای نای، تو دلبندم بی هوا دست زدی. قربان دس دسی کردنت شوم رهای گلم .. حالا هم هروقت ذوق بکنی شروع میکنی به دست زدن. کلا عاشق شادمانگی و خوشحالی هستی. شب یلدا تولد نیایش دایی بود و تو با این که خیلی خوابت می آمد وقتی اهنگ و نینای نای شروع شد هی ذوق زده دهان به خنده میگشودی و سعی میکردی دس دسی کنی. من و دایی ها هم تو را سردست رقصاندیم. خیلی خوش گذشت. انشاالله تولد خودت.

رهای گلم این هم عکس هایت:

17 آذر 91- یک دست شیشه شیر و یک دست پای راست
17 آذر 91- یک دست شیشه شیر و یک دست پای راست

 

20 آذر- مدل خوابیدن رها
20 آذر 91- رهای گلم معمولا به پهلوی راست میخوابد. دست هایش هم به سمت من میگذارد.

 

20 آذر- رها و شکلات بازی

20 آذر- رها نایلون شکلات ها را بر زمین خالی میکند..


20 اذر- باز هم رها و شکلات ها
20 آذر 91- رها و شکلات بازی یکی از تفریحات موردعلاقه اش

 

20 آذر 91- رهای خندان و دسته گل
20 آذر 91- رهای گلم  و یک دسته گل و کلی خنده و شادمانگی

 

20 آذر 91- رها و خوردن لب هایش
20 آذر 91- رها و خوردن لب هایش- اینقدر لبهای کوچولویت را میخوری دیگر برایت لب نمی ماند دخترم. گفته باشم!

23 آذر- رها با چشم های بیدار
23 آذر- رها با چشم های بیدار- کی گفته من خوابم؟ خیلی هم بیدارم و  دارم میخندم !

 

27 آذر- رها خودش را 4 دست و پا میکند.
27 آذر- رها خودش را 4 دست و پا میکند.

 

27 آذر- رها در حال اجازه گرفتن
27 آذر- رها در حال اجازه گرفتن. رها: مامان و بابا ساعت خوابم گذشته ها. اجازه هست برم بخوابم؟ بغل

29 آذر- رها ی شگفتزده
29 آذر- رهای شگفت زده. فدای این چشم گرد کردن ت دختر گلم

 

29 آذر - رها و بادکنک هایش
29 آذر - رها و بادکنک هایش

 

30 آذر- رها در حال دس دسی کردن
30 آذر- رها در حال دس دسی کردن - البته دست زدنش منتهی به بازی با دست هایش شده


30 اذر 91- رها برای تولد نیایش اماده میشود
30 اذر 91- رها برای رفتن به تولد نیایش اماده است

1 دی- دخترم رها

ا دی- اولین روز اولین زمستان عمر رها

 

2 دی 91- سر گذاشتن رها

2 دی 01- سرگذاشتن رها

 

 

دخترم دوستت دارم. مرا ببخش اگر گاهی کم میشوم

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
4 دی 91 9:22
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل ما می باشد